Serpil_minikmucizem 2 hafta önce 2600 dü ben 2 haftada 2 kilo almışım ama bebek sadece 200 gram almış normal mi bebegimin kilo alması için ne yapabilirim
busra2512 Serpil_minikmucizem canım benim 35+2 de 2700 gram 48 cm di. Ben kaşar peyniri ve muz u tüketiyorum onları duymuştum ama genetikte olabilir kiloya falan çok takılma
Dserin1 Serpil_minikmucizem biraz az canım.. haftada 200-300 gram alıyor son haftalarda.. et süt yumurta kaşar ve meyve ye
Dilos1645 Serpil_minikmucizem bol bol haşlanmış yeşil mercimek ye kefir iç benim bebeğimin kilosu 4 aylıktan beri 10 gün önde gidiyor..muz ve kaşar da kilo aldırıyor ama anneye kilo aldırıp muzda kabız yapıyor diye ben her aksam kefir içtim gün içindede haslanmış yeşil mercimek kaşıkladım haftada 2 gün
Dilos1645 Serpil_minikmucizem 36 haftalikken bebeğim 3100 gramdı mercimek yediğim hafta 1 haftada 410 gram almıştı
Duygu1982 Merhabalar.. bizde 36+1 deyiz ve bugün 3.309 gr olduğunu öğrendim bebeğimin. İki hafta önce 2.460 gr idi. 2 haftada çok almamış mı ? Normal doğum istiyorum ve bebeğimin kilosundan sebep yapamamaktan korkuyorum🙄
Dilos1645 Duygu1982 göbeği büyük degilse sorun olmaz benimde kilosu var bebeğimin göbeği var dogumda sıkıntı yaratır demişti doktorum
Esraugur2310 Dilos1645 Bebeginiz suan kac haftalik kac kilo bende her aksam kefir iciyorum 260 ml lik olan şişelerden
Manyakcadl Serpil_minikmucizem 36. Haftadayım, bebiş 2820 gr 47 cm de boy doktorum gayet normal dedi🙂 iri bi bebek olmaz bekleme dedi (yani 4 kilo fln doğmaz dedi) bir problem yokmuş siz de üzülmeyin
Esraesrasoner Serpil_minikmucizem benim ogluma göre iyi 37+6 da doğdu 47 cm 2950 Gr doğdu bende çok taktım yeter ki saglikla gelsin doğduğu gibi alıyorlar zaten hemen hiç takmayın
Esraesrasoner Serpil_minikmucizem neler yedim muzz ceviz irmik helvası tahin helvası sütlü Nesquik almadı almadı bende almadım oda almadı son haftalar kilo alımı yavaslamisti bizimde doktor kilolu bebek olacak dedi dedi sonra hiç almadı az demeye başladı ama şükür sağlıkla gelsinler kilo alınır.
havvaace Serpil_minikmucizem benim 37+6 da 2800 doktor gayet iyi dedi canım iri bi bebek değil dedi zaten 2.5 ve 4 kg normal diyor doktorlar. Normal doğum istiyorsan takılma kiloya yani kilosu gayet güzel
tambirminnos Serpil_minikmucizem bende bugün gittim 36+4üm 2800 civarı dedi inanın hiç kafama takmıyorum gayet güzel besleniyorum zaten bebekler doğduktan sonra daha çabuk toparlaniyorlar ilk oğlum her ay 1200 gram alırdı sen düşün küçük bebekler daha iyi gelişiyor 💫
GulcanYvz Serpil_minikmucizem benimde hep gerideydi sütle yoğurtu çoğalttım toparladı gümde 3 bardak süt 1-2kase yoğurt yedim ben doktor bile şaşırmıştı bi dene istersen
Dilos1645 Azracan kefir ayran gibi bi içecek marketlerde satılıyor ben şok marketten alıyorum buzdolabında yogurt ayran konulan dolapta oluyor.resim yükleyemiyorum buraya bir türlü 🥺