Merhabalar herkese
19+6 hamileyim. Bugün ilk kez denize girdim gögüs uçlarım sanki kesikmiş ve tuz basıyorlarmıs gibi yandı suda kaldıgım süre boyunca. Hiç böyle bir şey duymamıstım, resmeb denizde duramadım acıdan cıktım tekrar girince tekrar oldu. Danışmak istedim normal mi böyle bir sey duyan yasayan oldu mu? Sevgiler