Damlaaaaa35 Selam kızlar 15 haftalık hamileyim ilk hamileliğim tecrubeli arkadaşlardan bebeğin ilk hareketini örnek verecek olsanız ne şekilde verirdiniz yani ben bunu ne şekilde hissederim en azından bileyimki o durum yaşandıgında bebeğim hareket ediyor 🤣
Milena20 Damlaaaaa35 canım bende karnımın içinde seğirmeler olarak hissediyorum hafifte tık tıklar 18.haftada hissetmeye başladım bunları ama senin haftalarda da çok nadir balık kayması gibi bişey hissettiğim oldu elim karnımda beklerdim 😀
Bir_zerre Damlaaaaa35 biraz kaba olacak ama bağırsak hareketleri ile kelebeğin kanat çırpması arası bir şey 🤣
Damlaaaaa35 Milena20 bana da öyle bişey oldu gibi yani böyle cok su icersin karnın çalkalanır ya onun givi bişey 😊
Allissaras 19+6yım. Göz seyirmesinin karnıj altında oldugnu düşün öyle hissettim 10 gün önce ilk kez hala daha öyle :)
Duruhnd Gaz sancısı olurda kasıklarında hareket hissedersin ya benim öyle oldu. Gaz sancısı sanıpta 25. Haftaya kadar emin olamamıştım.