mltmadali Merhaba benim hamile kaldığımı öğrendiğimde beta değerim 383dü. Üç gün sonra yeniden kan verdim 1220 civarı çıktı. Üç günde böyle yükselmesi normal mi? Yoksa ikiz gebelik durumu var mı? Daha keseyi de görmedik 🥺
Mahbuss mltmadali normal düzeyde yükselmiş canım benimde ilk 494 3gunsonra verdiğimde 2280 çıkmıştı ikiz değil. keseyi adetim 10 gün geçti o zaman görebildim değer 5 -6 bini geçince görünüyor diyorlar 😊
Gizemlimmio mltmadali Benim de 2 günde 4 katına çıkıyordu ama çoğul gebelik değil 😊 Beta artışıyla çoğul gebelik arasında direk bir bağlantı yok.
Anne18 mltmadali canım benimde öyle ilk beta 220 daha 1484 daha sonra 3227 dün verdim kan 6825 cıktı kuzum
Gizem_ar Merak etme cok normal bi artış benimde ilk 220 ydi 3 gün sonra 1300 oldu bnde ikiz mi acaba dedm ama tek 😂
Grbtkpln Benimde 158 di bi hafta sonra 2625 çıktı doktorum ikiz olma ihtimali var dedı yarın gıdıcegız
Nasippp Grbtkpln canım sen ilk testi ne zmn yaptırdın adetten önce mi sora mı veya adet gününden kaç gün sora
Nasippp Mahbuss ha iyi canım bende bu gün yaptırdım 2 gün geçti adet günümden 509 çıktı da iyi mi değerim
Grbtkpln Nasippp merhaba sonra yaptırdım dün gittik doktora ikiz değilmiş hcg kişiden kişeye değişir normalmiş yüksek cıkması
Mahbuss Nasippp değerin çok iyi canım. 1hafta sonra gidersen keseyi görürsün bence bir sıkıntın yoksa şimdi gitme
Nasippp Mahbuss bu gün gittim canım baktı henüz daha oluşuma yeni başlamış kese dedi haftaya salı tekrar çağırdı çünkü bende kan pıhtılaşması var gitmem gerekti 🥰
Nasippp Grbtkpln benim adet 2 gün geçince salı günü 509 çıktı sora bide bu gün baktırdım 911 çıkmış nasıl sene artışı
Grbtkpln Nasippp bence normal benımki onarmakdi ama çok şükür bi sorun yokmuş günden güne ıkı katı yada üç katı artması gerekiyormuş