addie487 Syda-18 derin squart açılmayı hızlandırıyor, secde pozisyonu da bebeğin kanala girmesine yardımcı oluyor
Fatmasevim Syda-18 dün bende indim çıktım merdiven baya sabahtan öğlene doğru ağrım tuttu tabi hurmada yemiştim doktora gittiğimde nst ağrım görünüyor görünmesine ama açılmam olmuyor ☹️ Ağrı geldikçe çömelip beklememi söylediler yapıyorum tık yok eve geldim bugün tekrardan normal olsun istiyorum kendi ağrımla ama tık yok😤😤😤
Syda-18 Ayten456 spondilit hastasıyım çok yürüyüş yapamıyorum ama elimden geldiği kadar hareket ediyordum
Duygu00 Fatmasevim benim de iki gündür sancılarım var açılma bir cm. Nişan gelmişti iki gün önce endişelenip doktora gittim 40+5 deyiz diye.iki gün hastanede bekledik açılma devam etmedi sancılar düzensiz diye eve gönderdiler
Syda-18 Duygu00 bende nişan falan gelmedi düzensiz sancı ve küçük bi açılma var iki gündür de şiddetli baş ağrısı 😭
Fatmasevim Duygu00 küçük bir açılma var dedi o kadar bi gece kaldım gece olur bu ağrıya göre dedi açılma olmadı