Meriwa Erim_annesi34 aile hekimini ara bence canm bebeği bilmiyorum ama gebelikde bile herkes farklı kullanıyordu
Esraesrasoner Erim_annesi34 kesinlikle vermelisin biz hastaneden çıkarken daha yazmıştı doktorumuz ocealan sanırım adı biz 6 aydır kullanıyoruz.
OzguSkrRg 15 günden sonra baslanıyor 10 dmla diye hatırlıyorum. Aıle hekımınızı ya da sağlık ocagını arayıp bilgi alabılırsiniz.
ela2106 Günde 400 ünite d vit veriliyor bebişlere. Ocean marka alırsan 1 fısı günlük ihtiyacı kadardır ve kullanımı kanımca daha rahattır.