Kadiss Kızlar hastanedeyim ogleden beri hala aynı daha geldım yuruyorum hareket ediyorum sıcak suya gırdım baska napabılırım ki ilerlesin 😔
Bktbll Kadiss bende burda bekliyim benimde acılmam yok gecen gun hastaneye yattım acılma sancı olmadı geri eve geldim
Melek-kaim-15 Kadiss propes fitil varmış ipli bı fitil Rahmi yumuşatip açılmayı kolaylastiriyormus doktora bı sorun isterseniz
Kadiss Serpil51 sabah kan ve leke geldi oyle geldim muane falan ettiler 3 cm acıklık varmıs yattım canım
Aymus20- Çömelip kalkın bol su için yatmayın.benim doğum yaptığımda pilates topu götürmüştüm hastaneye ona oturup hafif hafif zıplıyordum enerji için bol bol çikolatalı şeyler yiyip meyve suyu için doğum sırasında ıkınma için lazım olacak
Bktbll Kadiss 3 cm olmuşsa belki hızla acılmanız olur canım benim hiç yoktu suni sancı falan vericeklermi acılmanız cualmassa
Kadiss Bktbll ogleden beri hıc olmadı daha ya geldıgım gibi canım ama hafiften agrılarım da artmaya basladı sımdı henuz sunı sancı İcın bisey demediler