Benim_minik_mucizemmm Merhabalar anneler benim bebeğimin gelişimi hep öndeydi şimdiye kadar şuan 32.haftamdayım ve kafa gelişimi yaklaşık 2 3 hafta önde dedi doktor sizce bu sorun teşkil eder mi
Benim_minik_mucizemmm musti28 ben de öyle düşünüyorum ama doktorum genetik olabilir sorun teşkil etmez diyor ama sonuçta 1 hafta önde olsa neyse 2 3 hafta fazla yani
musti28 Benim_minik_mucizemmm benim oğlumda 3 hafta öndeydi isteğe bağlı sezeryan oldum bu yüzden hiç bir sorun yok bilye gibi küçücük de kafası var