giresun benimde sebepsiz adetim gecikiyordu 3 4 gün soğan kürü yaptım karın kasık ağrılarım olmaya başladı bıraktım, sonra hemen adet oldum. Adetin 3.günü hormon testinde östrojen hormonumun biraz düşük olduğunu söylemişti doktorum ilaç falan vermedi bende o hafta adetim bitince hemen hayıt otuna başladım 3 hafta kadar içtim. Adet olmayı beklerken adet günümde yumurtlamışım hamile kaldım o ay çok şükür