0Cerenk
Doğrudur canım… Bizde 17 haftaya girdik ve dün kontrolumuz de Dr.um artık yavaş yavaş hissetmeye başlıyorsun dedi. ¾ gündür bi garip şeyler oluyor dedim kelebek uçuş’u filan tarzında hissediyorum. 🤭🥰
Ah… Biz çok geç kaldık bazı arkadaşlar bunları 12 haftadan beri hissettiklerini söylüyordu bacım… 🤣