Sevgili Annişler prilam bulanti hapini geceleri 2 tane iciyordum . Dün gece uyuyup kaldigim icin içmeyi unutmuşum bugün bütün günüm kusmakla geçti. Sabah güzel bir kahvaltimi yaptim taki annem kemik haşlayana kadar kokusunu alir almaz aksamdan beri kusuyorum 4 kez söylemesi ayıp. Simdi prilami icecegimde acaba 3 tane icsem bisey olurmu. Doktora ulaşamıyorum. 10 mg zaten. Yani 30 mg birden alinca zarari olurmu acaba