kızlar 9. haftalık hamileyim saat 7 gibi yemek yedim arkasına canım bayram şekerlerinden çekti biraz abartıp 4-5 tane yemiş olabilirim karnımda yeni yeni ağrılar oluşmaya başladı böyle sanki gazdan dolayı bir ağrı gibi hissediyorum farklı birşeyde olabilir mi