Betim Hala oğlum kıpır kıpır☺️☺️Nasıl olacak doğum çok merak ediyorum 🤩kasılma yok sancı yok sanki hep karnımda kalacakmış gibi hissediyorum 😂😂sizde durumlar nasıl 🤍
egeninincisii Betim 42 günümüz var daha 🙄 bir yandan hemen gelsin diyorum doğacağı günü, doğduktan sonrasını iple çekiyorum 🥰🥰 bir yandan da hamilelik hiç bitmese keşke diyorum…
Serpil51 Betim bende öyle diyordum haftaya suni sancı maalesef ki 😕 inşallah sorunsuz normal doğum yaparsınız💓
Berilknur Betim son 5 günüm ama belirti yok evi elimle sildim oturduğum binayı ine çıka tavaf ettim hurma yiye yiye bir hal oldum 😂
Betim Belinay_AliEge ağrı mı var sancı mı .. bebek doğduktan sonra uyuyamayacağım en çok da o tedirgin ediyor zira uykucuyum💙