zeome benimde şişmeye başlamıştı o haftalarda. Sabahları mutlaka 2 yumurta bol su ve akşamları.mutlaka et köfte (haftada bir balık ve tavuk olabilir) yedim tuzu minimuma indirdim. Sislerim indi. Doktorum şişliklerin protein azlığından kaynaklı dedi. Vücuttaki şu atılımını protein yapıyormuş. O yüzden mutlaka ve mutlaka et yumurta yiceksin diyor.