Merhaba kızlar bu gün şeker yüklemesi yaptım annem en başından beri çok akrşıydı çevrem ikiye ayrıldı kesin yaptır ve kesinlikle yaptırma diyenler olarak doktrum çok öyle herşeyi luzumlu luzumsuz herşeyi yaptıran biri değil ama bu konuda benden şüphelendiği için çok ısrar etti ve yaptırdım şükür bişey çıkmadı ama aklım hala bulanık zararı olurmu diye çevrenizde olumsuz bişeyle karşılaşan var mi yaptıktan sonra benimle paylaşırsanız sevinirm 💞