Mekamu Ozzzgeee her doktor farklı. Benim doktorum ultrasonla rahime bakmıştı toplanmış mı diye, alttan da genel olarak rahim ağzı, enfeksiyon vs var mı diye baktı. Sonra dikişlere baktı ve genel meme kontrolü yapmıştı.
Butterfly1720 Ozzzgeee bugün gittim canım ben 1 hafta olunca gel demişti çıkarken su geçirmez bant yapistirmisti onu açtı yaraya baktı biraz canım acidi cunku aşağı yukarı çekti sanırım dikişler tutmuş mu diye baktı ama olacak o kadar birde contractubex diye bi jel var onu önerdi yara izi kalmasın diye
Degisken Butterfly1720 o krem çok pahalı ya.memnun olanda var. Ben çok memnun kalmadım. Başka bir ameliyat izi için kullanmıştım. Ozzzgeee daha bugun gittim ultrasonla karnıma baktı. Dikişe baktı o kadar