tugbaayaz mrvears ben okudum Yusuf ve Meryem suresini dinletiyorum ve şuan hatim yapmaya çalışıyorum 19 uncu cüze geçtim doğuma 15 gün var normali bekliyoruz belki daha erken inşallah doğum yapmadan hatim etmiş olurum 🤲☺️
Ssmmra RabiaMG ya ne güzel canım maşallah özellikle bu dönemde bebegn maneviyatı için namaz kuran okumak çok önemliymiş ne yazikki eskiden namazı kaçırmayan ben bana bisiler oldu Allah’ım affetsin kilamiyorum herseye üşeniyorum bu benim dünyaya geliş sebebim ne biliyorum ama en önemli görevimi yapmiyorim hem kendime dert ediyorum hemde kalkıp namaz kilmiyorm 😩
RabiaMG Ssmmra en az 1 kez hatim etmek iyiymis zaten canim 😊 bazen useniyoruz ama uyma seytana kacinci haftandasin Allah icine versin İnsallah devam edersin namazlarina 🤲🏻😊
Ssmmra RabiaMG 12 hafta canım hamilelik belirtim yok zaten karında olmuyor bu haftalarda sadece kalp çarpıntısı yani usenilcek bir durumumda yok ama şeytanin işi iste inşallah ya kılarım
RabiaMG Ssmmra daha erkenmis canim skintinda yoksa baslarsin İnsallah 😊 hatimede baslarsin İnsallah 🤲🏻 ben arastirmsitim bide bebek hareket ettiginde elini karnina koyup salavat getirip, İhlas Suresini okumak iyiyimis harket ettiginde aklinda bulunsun😊
Ssmmra RabiaMG ya evet canım bunu bende biliyorum her gün elimi karnıma koyup Ayetel Kürsi nas Felak Kevser Fatiha okuyorum ama hareket ettiğini şuan anlamıyorum daha küçük diye büyüyünce de özellikle okurum