Eylemkoc 36+5 teyiz uzun süredir tuzumuz yüksek çıktığı için oksapar kullanıyoruz hala çok yüksek bebek kanala girmiş 6 güne tuzumuz hala düşmezse acil sezaryene alınıcaz benimle aynı durumda olan var mı 😞
Eylemkoc Doktor doppler ile bebeğin kordonundan vücudumdaki tuz oranını ölçüyor bu tuz oranı yüksek olduğunda bebeğin kordonunda ödem oluyor yeterli oksijen ve besin gitmiyor