Asyaaa Arkadaşlar 14.haftada kullandığınız ilaçlar neler acaba?doktorum folik asit yeterli deyip omega 3,kalsiyum ve kan ilacı başladı,bir diğer doktor folik asit devam dedi,kafam karıştı açıkçası😏😏
MerveSara Benim doktorum da 12.haftanın sonunda Folik asidi bıraktırdı,şimdi devit ve omega3 kullanıyorum sadece 🤗 Kan testindeki değerlere göre değişiyordur ilaçlar 😊