herkese merhabalar
25 yasındayım 93 kiloyum 2 yıl bitti evliliğimde ☺️ 1 bucuk yıldır istiyoruz bebek gurbetteyim ingiltere bu iki yıl içinde türkiyede 3 kere gittim doktora bir sıkıntı yok dedi alttan üstten baktı ama hormon felan bakmadı adet zamanı yapılan özel test yapmadı neyse bikerede burda muayene oldum birsey cıkmadı eşimde muayene oldu ondada sıkıntı cıkmadı sorum şu size doktora gidince eşimde ve bende nelere bakıyorlar bebek tedavi sğreci nasıl oluyor bilen varsa anlatsın ya cok geriliyorum tırsıyom 😞😞😞