Merhaba guzel anneler ben normal dogum yaptim 1 hafta oldu 4 dikisim var 4. Gune kadar cok hafif agrim vardi ama sonrasinda yanma agri artti baya bu normalmi yani iyilesme agrisi olabilir mi birde cabuk kurtulmak icin ne yapabilirim dikislerin bi an once dusmesi icin yardim edin lutfen..!