Esratolga kendi doktorun ne derse o canım.. ben doktoruma sorduğum soruları başkalarına sormuyorum, cunku her yiğidin yoğurt yiyişi farklı. O doktora gidiyorsam güvenmek isterim.. ne diyorsa yapıyorum, 5.5 aylık hamileyim. Doktorum ilişki yasak dedi, hala girmiyoruz. Ama bazı doktorlar ilişki serbest diyor.. kendi doktorumu dinliyorum ama, cunku beni takip eden o.