İyi akşamlarrr öncelikle 39+4 haftalık hamileyşm 2.kez çatı muayenesi oldum açıklık varmı diye açıklığım yok nst sancı yok ama muayeneden sonra sümüksü hafif kahvemsi kanlı akıntım oldu ve şuan ara ara geliyor doktoruma sordum normal dedi sancın sıklaşırsa hastaneye geç dedi şuan sancı olarak bel ağrısı ve kasık ağrısı var 2 saattirde geçmedi öyle aman aman ağrı değil ama rahatsızda ediyor acaba yalancı sancımıdır doktor muayene ederken baya kurcaladı tetiklemiş olabilir mi?