Hashasim2020 Ben kabin boy tercih ettim. Traveller çok kaba ve hantal geliyordu bana. Apartmanımızın girişide merdiven tek başıma indir taşı zor olurdu benim için. Bu yüzden baya bi araştırdık ve Mima Zigi aldık henüz kullanmadık ama hafif ve konforlu bir araba