sugibi38 Gebelikte idrar tahlilinde eritrosit yüksek çıkan var mı nasıl bir yol izlediniz yarın doktora gideceğim çok endişeliyim
Cansummm sugibi38 benim doktorum idrar kültürü odaklı eğer kültürde üreme yok ise yoğun erikrosit yok ise bol su iç ve dikkat et üşütmemeye diyor ve tek kullanımlık şase veriyor. Eğer idrar kültüründe üreme var ise tedaviye başlıyor.
sugibi38 Cansummm çok teşekkür ederim Allah razı olsun cnm rahatladım biraz eritrosit 7 lokosit 27 çıkmış