Buriskom Herkese merhabalar , 34+2 deyim, hala çantamız hazır değil bu hafta itibari ile çanta hazırlığı yapmayı planlıyorum . Sezeryrn doğum yapacağım. Tecrübeli annelerden gecelik önerisi rica ediyorum . Link eklerseniz memnun olurum 🥰❤️
Melek-kaim-15 Buriskom Sezaryen ise mutlaka elbise gibi olan gecelikler tercih etmen lazım iki parça giyemezsin LC Waikiki nin önü çıtçıt li yada düğmeli elbise gecelikleri var çokta uygun fiyati sitesinden bir bak istersen canım iki üç takım al kanama oluyor kan Man bulaşıyor iki gün kalacaksın hastanede sonuçta 40-50 lira gibi bi fiyata gerçekten çok güzel gecelikler var birazda bol al karnına yapismasin emzirirken rahatlık olsun
nuryadaperi Buriskom suwen aldım ben. Sabahlıklı 200₺ civarıydı. Dantelli değil sade. Etek boyu tam dizde. Kalıbı dokusu çok güzel. Göğüs kısmı fermuarla açılıyor pratik. Aradığım buydu benim hemen aldım tavsiye ederim 👍🏻
Meflug Link eklemeyi bilmiyorum ama suwen Penti ve trendyolda normal gecelikler mevcut önden açılan ve uygun fiyatlı