Sentrk Canm annislerim arkadsm adina yaziyorum…bugun transferin 8.günü hafif lekenmesi olmus,sizce neden olabilir..yerleseme kanamasimi..tup bebek yaptiranlar varsa bilgilerini paylasabilirler mi🎀
ZEhrA_94 Sentrk tüp bebek de genelde yerleşme kanaması yaşanıyor genede kan testini görmeden kesin bişey denilmez ama inşallah tutunmuştur minik 🤗
Balfeman Sentrk Ilk tüp bebek denememizde 10.gün lekelenme olmuştu tutmuştu.Hemen hemsiremi aramıştım ve kan ver pozitifse protestan iğne yaptır demisti doktoruna danişsın. Bu sefer şükür hic lekelenme olmadı. 7. günden itibaren tuttuysa hamilelik hormonu olusuyormus kanda beta değerinde çıkar. Hayırlı haberler alsın inşallah.
Sentrk Esenburhan123 verdim yogun kanaman olursa haber ver demis…sizce lekelenmesi tuttugunumu gosterir
Ceysem4545 Sentrk bende tüp bebekle 25+3 teyim ilk denemede Rabbim nasip etti 8. Günde pozitifi gördüm bende de hafif olmuştu ama ben pozitiften sonra yaşadım test yaptırın bence kanda daha net çıkar en azından strese girmemiş olursunuz inşallah pozitiftir 🙏🏻
Sentrk Ceysem4545 cumartesi günü kan vercek insallah kuzum..arkadasmn da ikinci tüp bebek denemesi umarm insallah arkadsima da nasip olur..sizde saglikla bebeginjzj kucaginiza alirsnz insallah
Anneolmayahasret Sentrk benm 9.gunu leke gelmisti doktorum kan ver demisti pozitif cikmisti sonucum. Arkadasinizda kan versin