gzdeeee92 Evet bizde sona geldik artık kızlar iyisiyle kötüsüyle geçti 38 haftamız kızım üzmedi beni sağolsun yarın planlı sezeryan ile kavuşuyoruz inşallah spinal anestesi Olcam tavsiyeleriniz varsa alabilim benim için dua ederseniz çok sevinirim darısı inşallah hepinizin başına sağ salim alalım bebişleri kucağımıza ❤️💐
Esraaa02 gzdeeee92 sağlıkla al canım kucağına inş. Kazasız belasız banada dua et bende kucağıma sağlıklı bir şekilde alayım inş🤲
elkakimmon gzdeeee92 Allah yardımcın olsun , benim minnoşum da kız , seninkiyle beraber sana güzel enerji gönderiyorlar çok kolay ve güzel geçecek küçücük bile stres yok hiç endişe etme diyorlar. İnşallah bir cirpida hayırlısıyla kavusursunuz canım 🌼🌼🐟
Uzm-Nurse gzdeeee92 darısı benim prensesime de inşallah teyzesi , sende sağlıkla al yavrunu kucağına . Bana da dua et ismim cansu duan kabul olur doğum zamanı ☺️
Belinay_AliEge Ayyy uyku girmez heyecandan gözüne 😍🌺 iste sezeryanin bu yani güzel gün alıp doğuracağın günü biliyorsun 😊 ama normalde bekle bekle bekle oy sabır 😍 inşallah benim kızım sa çok bekletmez ❤
gzdeeee92 Belinay_AliEge Amin canım inşallah sağ salim bir an önce zamanında al prensesini kucağına 🌼
gzdeeee92 elkakimmon ne güzel enerji canım benim çok teşekkür ederiz sizde sağ salim vaktinde kavuşun inşallah ❤️