hanımlar bugün doktor kontrolum vardı 40+1 haftalık hamileyim bebeğin başı vücuduna göre küçük kalmış ve başı kanaldan geçer ama omuzları geçmez kemikleri sıkıntıya girer dedi bu riski almadık ve sezaryene karar verdik. sezaryen olan tecrübeli anneler öneride bulunursanı çok sevinirim hazırlık yapmam gereken şeyler hakkında 🥰