ygmurnurd Kızlar selam 17. Haftamı bitirmek uzereyim sivilce lekelerim sivilceler çoğalmaya başladı kendimi çok çirkin hissediyorum neler yapıyorsunuz yüzünüze bu arada oğlan annesiyim Allah izin verirse💕
acemiii ygmurnurd bende de sivilce sorunu var cilt doktorum hiç birşey sürme temiz tut dedi.Sebamet sabun verdi ama almadım…Hyaluronik asit almıştım daha önce nem için iyi geleceğini okudum bir yerde…
Meva-annesi ygmurnurd benim de yüzüm berbat halde bende erkek annesiyim birde erkekler güzelleştirir derler alakası yok