Kubra80 Esenburhan123 vanım benim ilk değerim 1 çıktı doktor adet olursun olmazsan 1 hafta sonra tekrar baktır dedi ben dayanamdm 4-5 gün sonra tekrar kan verdm 12 çıktı ve hamilelik var dedi doktor sizinde var büyük ihtimalle ve çok yeni
Zdgnsym93 Esenburhan123 benim de 12.günümde değerim 9.07 çıkmıştı. Şimdi 8 haftalik olduk şükürler olsun. Hakkınızda hayırlısı inşallah gönlünüze göre olur 🙏🌸