Merhaba kızlar 18 aylık bir kızım var ve şu an beş haftalık hamileyim istemdışı hamile kaldım kızım da da planlı değildi hamile kalmam. Çok sıkıntılı geçirdim hamileliğiMi Doktor bu hamileliğimde de aynı şeyleri yaşayabileceğini söyledi. Şu an çok kötü bir piskoloji deyim Aldırma taraftarı değilim fakat kendimi ona bakabilecek güçte hissetmiyorum sizce ne yapmalıyım??