Biz de 19 haftalığız canım yüksek yastıkta yatıyorum hep glikoz şurubu içeren şeyleri yiyip içince mahvediyor uzak duruyorum yemekten sonra hemen eğilmiyorum bide midem ekşiyince hemen gavisgon alıyorum eskiden bekliyordum geçer diye geçmiyor valla malum mide yukarı çıktıkça bebekle birlikte daha çok yolumuz var 🙂