Kızlar 6+2 hamileyim aşırı soğuk şeyler içmek,yemek istiyorum.Hamile kalmadan öncede seviyordum ama şimdi sanki icim yanıyor 2 3 dondurma pes peşe yemek istiyorum eşim bebeğe zararı olur diye izin vermiyorum soğuk su bile icirmiyor sizce bir zararı olur mu böyle bisey yasayan var mı veya bilgisi olan