Murvettt Merhaba, Polikistik over sendromu için doktorum femara verdi 5 adet kullandım, elimde 25 adet kutulu var, kullanan varsa kargolayayım.
okroya Famerayi hamileykende kullanıyosunuz ben 16.haftamdayım sabah aç karnına 1 adet şeklinde yazdı doktorum. Adını yanlış hatırlamıyosam famera olması lazım