ikizannesii06 Burda okumuştum bayanın biri tetenozdan sonra hareketlerin yavaşladığını felan söylemişti korka korka yaptırdım aşımı bu saat oldu hala korku var içimde tetenoz hakkında sohbet edelimmi 🙇🏻♀️ Bu arada acayip ağır kolum kaldıramıyorum 😓
Merveatay ikizannesii06 canım benim öyle oldu. Buz yaptım hiç ağrı falan yaşamadın. Ama ikinci dozu vurulunca bebeğin hareketleri çok azaldı gibime geldi. Doktorlar onunla alakası olmaz diyor ama benim kendimde de çok yorgunluk halsizlik oldu. Doktorum hemen gel dedi baktık bı sıkıntı yok
AyaYlmazYldrm ikizannesii06 bn 5 doz vuruldum 3 tanesi hamilelikleimin icinde burda vuruldum gttim ise calistim kolumda agirmasi g3rektigi kadar agirdi yani dmem o ki burda tetenoz hakkinda o kadar post acildi ki bu asiyi size devlet yapiyor yani zararli olsa bebege bisey olsa yaparlarmi bebege garezlerimi var kimse kimseyi yanlis yonlendirmesin lutfen
nuran6024 Ben vuruldum ve bir sıkıntı yaşamadım şu zamana kadar kafayı çok takmayın bence takıncada en ufak hareket etmediğinde sorun mu var oluyor ☺️
Gulseren01 Korkmayın sadece üstüne uyumayın biraz ağrır bide duşa girme demedi ama ben girmemiştim ilk günü bence siz de su değdirmeyin ilk günü .
Imfromlastnight Ben ikisini de oldum. Bebekle alakalı bir durum değil cnm korkma. Zaten o haftalar hep düzensiz hareketleri. Denk geliyor anneler de korkuyor:)
62fatma ikizannesii06 zaten hala net bşy hissetmiyorum 20.haftaligim.ilk gebeligim siz net hissediyormusunuz
ikizannesii06 AyaYlmazYldrm yönlendiren yok zaten canım ama yaşanmışlıklarını anlatan annelerde var yani insan okuyunca yinede içinde korku oluyor ben takmadan duramadım illaki okuduklarım etkiliyor 🙄 bu arada devlet yapıyor zararlı bişey demedim vurulduktan sonra ne değişiklik oldu harektlerde merak ettim
Naren1 ikizannesii06 içinizi ferah tutun Allahın izniyle bişey olmaz 2 dozuda yaptırdım kaç haftalıksınız
Sumru ikizannesii06 hiç korkma canım 2 dozumu da oldum şuan 30+1 iz 😂 hareketlerinde azalma vs olmuyor ikinizin sağlığı için önemli içini ferah tut 😌 kolun da ağrı olacak benim ilk dozda 3cü gün gelmişti 2. Dozda ağrı falan olmamıştı şükürler olsun
ikizannesii06 Sumru ağrıya dayanırım yine canım ya bebekleri etkilemesinde burda okuduklarım çok korkuttu beni 🤦🏻♀️
Tatlisannedilekk ikizannesii06 bu kadar kotkup kafana takma cnm ben 2dozuda oldum hiçbir sıkıntım olmadı, sadece kolunun üzerine uzanma yatma😉
Sumru ikizannesii06 hiç korkma herkes farklı birşey söyler öyle birşey olsa devlet bu aşırı yaptırır mi hatta sağlık ocaklarına zorunlu tutuyor.. tamamen psikolojik içini ferah tut . Bu aşı anne ve bebek için önem taşıyor