Tugbaal ilk 1 buçuk ay boyunca sürekli yattım otrurkende yarı oturu pozisyonda yan otrdm daha sonrasında normal hayatıma döndüm diyebilirim daha çok yine dinleniyodum çok yormuyodm kndmi ama gezdimde ftgrf çekimide yaptım misafirlerle otrudumda doktorumun izniyle tabi bunlarn hepsi ilk 1 ay çok önemli daha sonrası zaten yavaş yavaş eski hayatına dönüyosn