Aaannesi öncelikle geçmiş olsun🌷bende yaklaşık 12 senedir hipertansiyon hastasıyım. 27 haftalık hamileyim.Daimi ilaç kullanıcısıyım. Hamile kalmadan önce ilaçlarımı değiştirdi kardiyoloğum. Sabah akşam alfamet öğlen norvacks kullanıyorum. Tuzu azalttım paketli ürün hiç tüketmiyorum ama tamamen de çıkarmadım hayatımdan çünkü iyotu almamız lazım bebek için çok önemli. Ufak bi tavsiye size Ben Her öğünüme bolca sarmısak ekledim. Bol sarmısaklı cacık içiyorum bol bol. Çayı ve kahveyi de hiç tüketmiyorum! Bol bol dinlenin,Bol su içip tuvalete. Mutlaka bir tansiyon aleti edinin ama! Kontrol altında olmakta fayda var hemen sizin için hem bebiş için. 🌷