Kızlar kanamam oldu pıhtı gibi bı saat önce acile gittim kadın doğum baktı keseyi göremedi düşük için şu ansa bişiy söliyemem korkulacak yok bişiy diyip özel hastane beni geri gönderdi . Beta hcg aldılar yarın betaya göre konterol edelim gerekirse ufak bı aneztezi gibi alttan iğne vurup patalojiye birşey gonderiyorlamis kafam karıştı böle başına felen varmi