Aloneanqel Niloyy ben Çağrı babası Taner olsun istiyoruz. Çağrı Taner koyacağız 🙈🤲🏻😍😍 Allah ım hepimizin evladını kucağımıza almayı nasip etsin sağlıkla ve hayırlısı ile ❤️❤️
Serifeisitmir Niloyy deniz Yada ata kesin 2 sinden biri olacak ama yanına bir isim daha istiyoruz ama bulamadık malesef
Sebi9590 biz Nihad dusunuyoruz ama Atillayi daha cok begeniyorum cok yakn birisi koydu dye koyamiyorum ☺ bir de Altay güzel
Neslihankk Niloyy 4 yaşında oğlum var Ismi Miraç eşimle ortak karar verip koymuştuk💙 2. Oğlum oluyo Baybars koyduk yine ortak kararımız 🦋