Yarenimm benimde bebeğim 20+1 günlüğüz bugün doktora gittik benimde bebegimin basinin aşağıda olduğunu söyledi dikakt et dedi yorma kendini erken doğum riski olmasın dedi size ne dedi doktorunuz bebegin aşağıda olmasıyla ilgili cinsiyetiniz nedir bu arada