eymn_mmt normal doğum istiyosan yaptırman gerekir tabi ama daha muayene yaptıramıyosan normal doğum yapamayabilirsin doktorunla konus bence detaylı bu arada ben çatı muayenesi oldum herkes çok ağrılı vs diyodu ben hiç acı hissetmedim doktorlamı alakalı bilmiyorum ama bence kendini kasmaklada ilgili olabilir kendini rahatlatırsan normal doğumda muayenede en azından biraz daha kolay olur Allah yardımcın olsun canım umarım yenersin bu stresini