Ahsen-01 32+4 günlük hamileyim 3. Gebeliğim herkes karnın düşmüş doğum yakın dio bebeğim 3 4 gündür sürekli kasığımda hareket ediyor rahmime baskı yapıyor kontrolüme daha 2 hafta var normal mi bu haftalarda bebeğin aşağıda olması
elcinsadem Ahsen-01 korkma normalmiş bende korktum bi ara ama yavaş yavaş doğuma hazırlıyormuş kendini . Sen onlara kulak asma 🥰
Merveatay Ahsen-01 aynısı bana da oldu ben de korktum ama sonra geçti bebek dolaşıyor o arada assalardq dolaşıyordu herhalde :)
Ahsen-01 elcinsadem ayy 2 gündür ağrım felanda var karnında düşmüş dediler için içimi yedi daha çok küçük doğarsa kuveze girer diye kendi kendimi yedim ya
Ahsen-01 Merveatay benimki bazen aşağıda vuruyordu ama şu 3 4 gündür baya indi resmen rahmim ağrıyor orda bir ağırlık ayakta felan biraz dursam sancilaniyorum ilk kızımı 39+3 de oğlumu 42 hafta da doğurdum bu 3. Kız çok erken indi aşağı ya erken olacak diye korkuyorum valla