Nrsna Merhaba, bugün 26.haftamda kontrole gittik. Doktor bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi. Yukarı çıkmazsa sezeryan olacağını. Böyle bir durum yaşayan var mı düzeldi mi sizlerin ?
Meriwa Nrsna ben ben ben 😄 yok kız öyle bişey demedi bana cinselliği bi süre yasakladı ilk zamanlar sonra yürüyüş yapsanda hemen yorulursun dikkat et demişti biraz daha toparlandı ama normal doğum bekliyoruz suan bence doktorundan habersiz başka bi yere daha görün fikir alın
Selen2688 Nrsna 31 de gittim hala ay ı canm biraz çıkmış yukarı dedi ama hala kapalı çıkış yerinin orası bebiş dönmüş ama ilk kızımdan sezeryan olduğum için mecbur sezeryan
Tubao Nrsna yukari cikabiliyor hic takmayin sadece egil kalk cinsel iliski agir kaldirma ani hareketler dikkat edin. Benimde aşağıdaydi yukari cikti 😊
Nurartuk Nrsna suan ayni durumda yiz baya sikintili bir durum benim doktorum oyle dedi bende suan yatiyorum. Fazla ayakda kalkamiyorum bebegin esimin cikmasini bekliyorum bir ay sonra tekrar gidicem ozmn belli olcak
Nrsna Nurartuk ya doktorum hareketle ilgili bi uyarıda bulunmadı çok aşağıda değil mi acaba anlamadım da
Doruk-fatma Benim 20. Haftada plesantamın aşağıda olduğunu söyledi doktorum sonra araya pandemi girdi 2 ay kadar kontrole gidemedim o sırada Progestan kullandım sonrasında kontrole gittiğimde yukarı çıkmıştı.
Selen2688 Nrsna 27. Haftada aşağıda dedi zamanla çıkar dedi 31de gittim bi tık daha iyi geçen kine göre ama kanalı kapatmış bebeğin eşi bebek dönmüş ama çıkış kapıları kapalı 😂 bakalım 34de çağırdı o zaman ne diycek bilmiyorum
Nurartuk Nrsna Benim doktorum cok fazla hareket etme agir kaldirma kanamam olabilir dedi cunku bir santim filan var dogum kanalina girmesine
Sam Haftada kanamam olmustu daha dogrusu lekelenme. Plasantanin asagida hatta rahim agzini kapattigini soyledi. 15 gun cok dikkat ettim surekli yattm sonra baktim olmuyor bu kez psijokojim cok etkileniyordu surekli yatmak sanki agir hastaymisim gibi🤦♀️ Sonrasında sürekli yatmadım ama tabi dikkat ettim agır iş hiç yapmadım hatta evi bile süpürmedim kocam sağolsun 🙏 çok yardımcı oldu bana. Bugün gittim yukarı çıktığını öğrendim bu arada 21. Haftamdayım diyeceğim o ki hiç kafaya takmayın çıkar Allah’ın izni ile. Bu süreçte psikoloji çok önemli