Kızlar bugün kontrolüm vardi 36 arto 5iz bek ağrılarım vardi doktor nstistedi düzensiz doğum sancıların başlamış dedi ve muayne etti 1 cm ağıllık var catin da orta dedi ne dar ne geniş haftaya doğurursan rahat doğurursun dedi cok şişerse zor olir bekliyorum şimdi çok heycanliyim eve geldim haftaya randevu verdi sancin olursa bekleme gel dedi