Yaa benimde 7 haftalık ve şimdiden 4 kilo verdim. Hiç birşey yiyemiyorum. Yediğimi kusuyorum. Eşimde artık beni böyle görünce dayanamıyor halime üzülüyor. Açlıktan ölüyorum ama yiyemiyorum. Herkes doğumun zor olduğundan bahsediyordu, kimse bu dönemin böyle gececğinden bahsetmemişti :( sürekli ağlıyorum, mide bulantısından. En son eşim doktoru aradı zoofer diye pembe bir ilaç verdi ama çok fayda ettiği söylenemez. Bir hafta da belki yediklerimi toplasam 1 tabak etmez :( önerisi olan var mıı