Ya yazmayayim kafam karışmasın dedim ama dayanamadım kızlar size soruyorum beta hcg 8695 çıkıyor sat 1 mart bugün ilk ultrasyona girdik 5 haftalik dedi doktorum ben daha büyüktür diyodum ama değilmiş meğer sadece kese oluşmuş bebek varmi hocam dedim ona erken daha 2 hafta sonra bakalım dedi normal demi herşey sizce de