SerapKorkmaz bende bu süreci uzun süreli yaşadığım için sizler adına da her zaman dua ediyorum Allah m bana inşallah tattirdigin bu duyguyu diğer kaderdaslarima da yaşat diye umarım sende sağlıcakla kucağına alır ve o günlerine şükredersin 🤲 gebelik haftasına gelince aslında eğer 5. Gün embriyosu ise minimum 9. Günde belli oluyor ama sabredip 12. Günü beklemekte fayda var çünkü herkesin değeri yüksek olmayabiliyor , hafta olarak a tine 5.Gün embriyosu ise transfer tarihinden 16 gun öncesinden itibaren hesaplanıyor diye biliyorum bu hep karıştırılıyor da