Merhaba hanımlar 36/5 haftaşık hamileyim ve özelde doktorum bebeğin dönmediğini be dönmezse sezeryan olmam gerektiğini söyledi. Bende ankara sehır hastanesine gitmeyi düşünüyorum. Daha önce bu hastanede doğum yapan veya baska bi devlet hastanesinde doğum yapan var mı .yardımcı olur musunuz acaba çok tedirginim yardımcı olursanız sevinirim