Cucu2015 Merve59630 ben almadım tarih ama 8 Eylül ihtimallerden biri 😍 bugün konuştum doktorla. Sağlıkla alalım kucağımıza hepimiz
Mircet Merve59630 kaç haftalıkken doğuma girmiş olcaksınız bende 36. Haftadayım 37. Haftada çatı muayenesi için çağırdı bebeğim iri diye o zaman karar veririz doğum şekline dedi sezeryanlarda hemen alıyorlar herşey yolunda olsa bile erken alıyorlar diyorlar sizce doğru mu
Sedefyldrm 36+4 üm ben de bugün kontrole gittim haftaya nst ye çağırdı sonra da gün verecek ama 16-17 ağustos gibi seçeriz bi gün dedi size erken vermiş 😊
Kuzeymiraa Merve59630 ay bana da tarih verse artık keşke 🤷🏻♀️ Hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi
Merveee07 Bende 38 canım cuma günü 38+3 zorunlu sezaryan günüm hayırlısı ile bekleyen bütün hamisler sağlıkla kucağına alır inşallah bebisini 🙏🐣💓
G-akkece91 Ben 32+4deyim hic ntsye girmedim ayin 13.de gircem inşallah erken gelmez bebegim tam gününde doğar😚tahmini 25 eylul cunku.